MODUŁ FAQ
Proszę napisać maila „chcę uczyć się w Studium” na adres: sjpdc@uni.lodz.pl
- otrzymasz odpowiedź z załączonym formularzem rejestracyjnym do wypełnienia i wykazem wymaganych dokumentów (atestat, apostille, zaświadczenie lekarskie, paszport – strona ze zdjęciem oraz oświadczenia rodziców, jeśli jesteś niepełnoletni)
- musisz wypełnić formularz (dokładnie swoje dane jak w paszporcie, wybór rodzaju kursu, kierunek przyszłych studiów, Konsulat RP, w którym będziesz się starał o wizę),
- odeślij skan formularza i wymaganych dokumentów na sjpd@uni.lodz.pl
- w odpowiedzi otrzymasz pismo (w jęz. ang.) potwierdzające wstępną zgodę na przyjęcie i dane bankowe do uregulowania opłaty za kurs
- wpłacasz pieniądze i skan dowodu wpłaty przesyłasz na sjpdc@uni.lodz.pl
- czekamy, aż wpłacona kwota będzie na koncie UŁ, (musimy otrzymać potwierdzenie z Działu Finansowego)
- wysyłamy do ciebie skan zaświadczenia (w jęz. polskim, kierowane do Ambasady RP) i skan pisma potwierdzające rezerwację zakwaterowania w akademiku UŁ, z którymi zgłaszasz się do Konsulatu w sprawie otrzymania wizy studenckiej.
Jeżeli nie otrzymasz wizy to zobacz „Procedurę Zwrotu”
Po przyjeździe:
-
zgłaszasz się do Studium w godz. 8-14 pok. 2.10 w budynku przy ul. Kopcińskiego 16/18
-
powinieneś mieć oryginały dokumentów (świadectwo maturalne, legalizacja świadectwa maturalnego (poproś o to w Ambasadzie lub Ministerstwie Edukacji), oświadczenie rodziców, zaświadczenie o stanie zdrowia (że nie ma przeciwskazań do podjęcia studiów), 2 zdjęcia, 60-70 PLN na ubezpieczenie studenckie PZU NNW
-
zgłaszasz się do akademika: Łódź, ul. Matejki 21/23 – czynny całą dobę. Pamiętaj, że nie musisz dodatkowo rezerwować miejsca w akademiku. Wszyscy kandydaci, którzy opłacą kurs mają automatycznie zrobioną rezerwację miejsca w akademiku.